11 Haziran 2020 Perşembe

Küstüm Çiçeği


Şimdi size hem güzel bir çiçeğimizin bakımını hem de farklı hikayesini anlatacağız. Küstüm çiçeği herkesin sevdiği farklı bir çiçektir ona dokunmak için âşık olmayın çünkü ona ne zaman dokunsanız size küsecek ve kapanacaktır. Küstüm çiçeği çok hüzünlü bir hikâyeye sahiptir sizler için öncelikle hikayesini sonra bakımını anlatalım. Küstüm çiçeği yeşillikler içinde öyle bir güzel duruyordu ki bütün çiçekler ona aşıktı. O ise son derece mütevazı bir şekil de bulunduğu her yeri güzelleştirmeye çalışıyor başka da bir şeyle uğraşmıyordu. Günlerden bir gün yanına bir kuşun ağzından tohum düştü ve toprakta kısa bir süre sonra filizlenmeye ve boylanmaya başlamıştı. Bu çiçek boylandıkça küstüm çiçeği de merak ediyor bu tuhaf çiçeğin ne olduğunu düşünürken günler günler geçti ve o tohum beyaz canlı parlar bir çiçek oldu ve bizim küstüm buna vuruldu en derinlerden. Fakat küstüm çiçeğiyle dalga geçen beyaz gül onu sevmedi ve sevdim dedi. Bunu öğrenen küstüm çiçeği dünyaya küstü ne zaman biri ona yaklaşmaya kalksa o zaman küser ve çiçeklerini kapardı.



Küstüm Çiçeği Toprak Şekli


Bu güzel çiçeğin hikayesinden bahsettikten sonra gerçeğe dönelim. Bu çiçeğimiz pek ala tohum olarak ekilebilir ve sağlıklı bir toprak bekler sizden yani daha güçlü ve canlı olması için besin değeri yüksek bir toprak ve havalı bir toprak oluşturmak gerekir. Nasıl yapacağız?  Bunu yapmak çok kolay bir durumdur. Öncelikle saksıya koyacağınız toprağı alıp bunu düzenli bir şekil de saksıya koyana kadar karıştırın ve 1 saat içinde birkaç kere yapacağınız bu hareketler birlikte havalı olur ve kurumuş hayvan gübresini toprağa karın saksıya koyun ve tohumu ya da fideyi ekin işte bu kadar.

Küstüm Çiçeği Sulama


Küstüm çiçeği sulama koşulları olarak da sizleri asla yormayacak bir çiçektir. Bu çiçeğimizin suyunu düzenli bir şekil de verdiğiniz zaman sıkıntı olmayacak ve çiçek çok güzel bir şekilde gelişecektir.

Küstüm Çiçeği Güneşlenme


Küstüm çiçeği güneşi seven bir canlıdır öyle güneşte 1 kaç saat kalma ile kuruma ya da hastalığa kapılmaz çok kalırsa ya da siz onu orada çok unutursanız dallarını biraz sulamanız yeterli olacaktır.  Bu çiçek diğer çiçeklerden farklı olarak ilgiyi çok seven bir çiçek olmakla birlikte onunla konuşun ama dokunmayın bunu sürekli yapıp ona ilgi gösterdiğiniz zaman belki de bir gün size karşı kapanmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder